Bli medlem

Her treffes mange med interesse for hund. Om du bare vil sosialisere valpen eller trene aktivt for konkurranse så er du hjertelig velkommen.

Du får et vidt spekter av aktiviteter å velge i og som medlem i Lillehammer brukshundklubb har du tilgang til alle aktiviteter i klubben. Vi arrangerer mange ulike kurs og våre instruktører er NKK godkjent. Hos oss trener vi med positiv forsterkning og ønsker at flest mulig hunder og eiere er i aktivitet.

Det viktigste er kanskje at du har et nettverk av andre hundeinteresserte som kan bistå med sosialisering og trening.

Bli medlem idag

Registrer deg på Norsk Kennel Klub sine sider

Priser medlemsskap

Hovedmedlem: kr 610,- | Ungdom: kr 410,- | Av disse går kr 220,- til NKK
Husstandsmedlem: kr 130,-

Ved medlemskap i flere NKK medlemsklubber (eks raseklubb) vil NKK kontingenten bare belastes en gang slik at beløp justeres automatisk ned.

Alle som melder seg inn i en hundeklubb blir automatisk medlem av NKK. Det er de som administrerer kontingentene og som sender ut faktura. Etter 1.september er det halv kontingent.